Słodkości bez wyrzutów sumienia

Często sięgając po swoje ulubione ciasteczka mamy wyrzuty sumienia. Nie potrafimy jednak odmówić sobie kawałka ciasta na deser lub kilku cukierków podczas oglądania filmu. A gdyby tak zacząć samodzielnie przyrządzać słodycze, które można jeść codziennie i bez wyrzutów sumienia? Dzięki książce Anny Lewandowskiej “Healthy Sweets by Ann” jest to możliwe!

Healthy sweets by Ann

Anna Lewandowska słynie ze swojego zamiłowania do zdrowego stylu życia. Inspiruje i motywuje do działania. Każdego dnia pojawia się w swoich mediach społecznościowych i zachęca do regularnej aktywności fizycznej oraz świadomego komponowania swojej diety. Chętnie sięga po produkty pochodzenia roślinnego i pokazuje, że nasze ulubione potrawy możemy odtworzyć w zdrowszej i mniej kalorycznej wersji. W swojej najnowszej książce “Healthy Sweets by Ann” dzieli się z czytelnikami przepisami na ciasta, ciasteczka, torty, desery. Pokazuje, w jaki sposób przyrządzać konkretne potrawy i jak je przechowywać. Dzięki temu każdego dnia możemy sięgać po słodkości i to bez obawy, że sobie nimi szkodzimy. Zdrowe desery i lekkie ciasteczka pozwolą nam uniknąć sięgania po niezdrowe słodycze. Warto zawsze mieć je pod ręką i gdy przyjdzie nam ochota nie musieć sobie odmawiać.

Świadome odżywianie

Obecnie coraz więcej osób decyduje się na zdrową i zbilansowaną dietę, dzięki której dostarczamy sobie wszystkich niezbędnych składników odżywczych oraz nie zatruwamy organizmu zbędnymi toksynami. Czasami jednak brakuje nam pomysłu na to, w jaki sposób zastąpić codzienny kawałek ulubionego ciasta, które z chęcią zjadamy jako dodatek do kawy. I jakie ciasta upiec na zbliżające się święta, skoro wszystkie nasze przepisy zawierają w sobie znaczne ilości cukru oraz margaryny. Z pomocą przychodzą nam książki kucharskie osób zamiłowanych w zdrowym stylu życia, które dzielą się swoimi doświadczeniami kulinarnymi i tłumaczą, w jaki sposób sami komponują swoją dietę. „Healthy Sweets by Ann” pozwoli nam bez przeszkód upiec ciasteczka na nadchodzące urodziny naszego dziecka oraz przygotować lody, gdy jest nam gorąco. Warto skorzystać z proponowanych przepisów i zobaczyć, że zdrowe smakołyki również są pyszne.

Zdrowe zamienniki

Książka Anny Lewandowskiej pomoże nam również uporać się ze szkodliwymi nawykami. Jeśli codziennie zjadamy wiele ciastek, bo uwielbiamy słodkie smaki, to dzięki “Healthy Sweets by Ann” zadbamy o to, by nasze przysmaki były wreszcie pełnowartościowe, niskokaloryczne oraz zdrowe. Nie będziemy już musieli mieć wyrzutów sumienia.

Jedzenie zdjęcie utworzone przez master1305 - pl.freepik.com

Słodkie dania bez wyrzutów sumienia

Dieta to jedno z symbolicznych haseł XXI wieku. W krajach wysoko rozwiniętych niemal każdy był, jest lub będzie na jakiejś diecie. Czasami wynika ona z zaleceń lekarskich, na ogół jest traktowana jako sposób na pozbycie się zbędnych kilogramów. Jeżeli ogranicza się kaloryczność jadłospisu, słodkie desery nie są wskazane. Chyba że skorzysta się ze wskazówek Anny Lewandowskiej. Autorka książki Healthy Sweets by Ann podpowiada, jak jeść smacznie bez zaprzepaszczania rezultatów odchudzania. Przetestowane przez nią przepisy opierają się na różnych składnikach, więc każdy znajdzie tam coś dla siebie.

Dużo owoców i zdrowych olejów

Niskokaloryczny i do tego smaczny deser to coś jak najbardziej realnego. Podstawą będą tu jednak świadomie wybierane składniki. Powinny być:

  • możliwie naturalne, świeże owoce to najlepszy przykład,
  • lekkostrawne, warto stawiać na aromatyczne przyprawy, które poprawiają trawienie i dostarczają mnóstwa składników odżywczych,
  • pełnowartościowe i sycące, do przygotowania niektórych deserów wykorzystywane są warzywa.

Healthy Sweets by Ann z księgarni taniaksiazka.pl bez trudu znajdzie się receptury oparte na zdrowych olejach, należy do nich chociażby ten kokosowy. Niskokaloryczne i pełnowartościowe desery zawierają spore ilości orzechów i bakalii. Dzięki temu są słodkie, ale jednocześnie pożywne i niezbyt tuczące.

Desery na różne pory roku

Anna Lewandowska pokazuje, jak delektować się deserami przez cały rok. I to bez wyrzutów sumienia. Latem można przygotować lody w wielu kolorach i smakach. Słodko będzie za sprawą dużej ilości owoców. Podążanie za wskazówkami autorki Healthy Sweets by Ann skłania ku znalezieniu sprawdzonego dostawcy składników sezonowych. W najcieplejsze miesiące w roku można spokojnie zajadać się deserami na bazie truskawek, jagód czy malin. Zimą przydadzą się cytrusy, z pomocą których da się stworzyć pyszne słodkie przekąski. Nie tylko na co dzień, ale również na coroczne święta. Te ostatnie skłaniają do objadania się, przez co potem niejedna osoba popada w gorszy nastrój. Jeżeli przygotuje się deser zgodny ze wskazówkami Anny Lewandowskiej, biesiadowanie z bliskimi będzie w pełni przyjemne i sycące. Obędzie się natomiast bez zwiększenia masy ciała i związanego z tym pogorszenia samopoczucia. W imię spokoju swojego żywieniowego sumienia warto zatem zainwestować w najnowszą książkę autorstwa znanej trenerki. Pozycja ta uzupełni kolekcję składającą się z wcześniejszych wydań, poświęconych nie tylko zdrowemu żywieniu, ale również aktywnemu trybowi życia.

Restauracja zdjęcie utworzone przez azerbaijan_stockers - pl.freepik.com

Jak przygotować słodki deser, który nie tuczy? – “Healthy Sweets by Ann”

Dla osób będących na diecie często największym wyzwaniem jest rezygnacja ze słodyczy. Większość z nas lubi sięgnąć po słodkie pieczywo w ramach drugiego śniadania. Niektórzy nie wyobrażają sobie popołudniowej kawy bez kostki czekolady lub kawałka ciasta. Licząc kalorie i starając się jeść zdrowe posiłki pełne witamin, minerałów i innych cennych substancji odżywczych najczęściej nie możemy sobie niestety pozwolić na tego typu przyjemności.

Anna Lewandowska stara się obalić ten mit żywieniowy. W swojej książce “Healthy Sweets by Ann” (https://www.taniaksiazka.pl/healthy-sweets-by-ann-anna-lewandowska-p-1385694.html) daje czytelnikom porady jak wprowadzić do swojego jadłospisu zdrowe desery i przekąski, które nie zaprzepaszczą wyników ćwiczeń. Według niej dieta nie składa się tylko z wyrzeczeń, ale też dopuszcza małe przyjemności. Zbyt restrykcyjne podejście sprawia, że nasza silna wola stale jest na granicy wytrzymałości. Warto uprzyjemnić sobie odrobinę ten trudny proces i polubić zdrowe odżywianie. Nie będziemy musieli wtedy nadwyrężać pokładów silnej woli.

Czy istnieją słodycze, które można jeść bezkarnie?

Kiedy ze wszystkich sił staramy się schudnąć, ćwiczymy i ograniczamy spożycie kalorii, nie chcemy przez głupią zachciankę zrujnować efektów naszych starań. Jakie więc słodycze można jeść będąc na diecie odchudzającej? Anna Lewandowska w swojej książce “Healthy Sweets by Ann” pokazuje, że czas spojrzeć na desery w mniej tradycyjny sposób. Zamiast kupionych w sklepie cukierków, ciast, ciasteczek i drożdżówek można własnoręcznie przygotować ich zdrowsze alternatywy. Na kartach jej książki znajdziemy mnóstwo praktycznych przepisów, które przeprowadzą nas krok po kroku przez proces wyrobu własnych słodkości. Każdy znajdzie coś, co lubi jeść najbardziej. Dla fanów tradycyjnych ciast z pewnością sprawdzi się przepis na brownie z batatów. Natomiast jako słodki obiad idealne będą placki bananowe z płatkami owsianymi, które nie tylko są przepyszne, ale i niezwykle pożywne.

Słodkie przekąski bez poczucia winy

Dzięki wspaniałym pomysłom na zdrowe przekąski autorstwa Anny Lewandowskiej każdy może bez większych wyrzutów sumienia cieszyć się pysznymi potrawami nawet będąc na diecie odchudzającej. Warto skorzystać z przepisów zawartych w książce “Healthy Sweets by Ann” i nie tracić przyjemności, która płynie z jedzenia, nawet walcząc o smukłą sylwetkę. Dzięki praktycznym poradom nie tylko skosztujemy takich pyszności jak pudding chia z mango, ale może nawet szybciej pozbędziemy się zbędnych kilogramów.

Jedzenie zdjęcie utworzone przez freepik - pl.freepik.com